mandag den 9. januar 2017

C I R K U S // C I R K U S 

Det er ingen hemmelighed, at jeg har glædet mig til at skulle indrette min datters værelse. Derfor er der blevet brugt mange timer på både Pinterest og Instagram, for på den måde at få nogen gode ideer. Det blev hurtigt klart, at jeg ikke er til "pynte" værelser som har til formål at se godt ud. Nej, det skal være et sted hvor en masse gode lege kan udfolde sig. 




.. Når jeg tænker på sådan et børneværelse som skal danne rammen om den gode leg. Ja, så kan jeg ikke lade vær at tænke på min egen mormor og morfar. Min mormor og morfar boede langt væk fra, hvor jeg er vokset op. Så når vi var på besøg hos dem, så var det som regel på "ferie" i et par dage. Det var fantastisk! De boede i et ret stort byhus. På første sal havde de indrettet et værelse, hvor vi altid legede Købmandsbutik! De havde rengjort og gemt brugt emballage, lige fra kaffebøtter til mælkekartonner. Det var fantastisk! Det var fuldstændig som at være i en rigtig Købmandsbutik. Det gir nok sig selv, at hos dem har vi leget købmandsbutik i utallig mange timer. 
Mormor og morfar, de havde om nogen skabt de perfekte rammer for den gode leg! Det er akkurat denne essens som jeg ønsker at skabe på min datters værelse. 

.. Rødt Brio køkken, lille rødt vitrine skab, farvet porcelæn og den gule tallerkenrække fyldt med børnebøger - det har jeg i tankerne til hendes værelse. Men da jeg så skulle finde noget som hun skulle have på væggen. Ja, så synes jeg jo også at det skulle være noget "legende". Jeg søgte internettet tyndt, men synes ikke lige at jeg kunne finde det rigtige. Jeg fandt frem til en cirkus plakat som jeg godt kunne tænke på - men efter langt tids søgen opgav jeg at finde et sted hvor jeg kunne købe den. Det var en umulig jagt!! 
Derfor besluttede jeg, at lave en selv. 

.. På den måde blev min egen cirkus plakat til. Den er fremstillet i 50 x 70 cm, så den kunne fylde noget på hendes væg. I kan tro jeg gik og trippede for at plakaten skulle blive færdig ved trykkeren. Da den så endelig kom hjem, kunne jeg slet ikke vente med at få den at se! 


Cirkus plakat 349,- // Fri fragt // Cirkus plakat

.. Den blev fuldstændig som jeg havde tænkt det. Så nu var det bare med at få den præget og nummereret! 


Cirkus plakat 349,- // Fri fragt // Cirkus plakat





Det er i hvertfald ikke sidste gang, at jeg kaster mig over sådan en børneplakat. Nu har jeg længe bare tegnet fugle, og jeg kan mærke at det gav mig noget fornyet energi, at skulle kaste mig over noget helt andet til plakaterne. 

Hvis du skulle have fået lyst til at eje cirkus plakater, så findes den lige her Cirkus plakat - den koster 349,- og vi har som altid fri fragt på alle køb. 

Cirkus plakat 349,- // Fri fragt // Cirkus plakat


.. Jeg håber at du må få en helt fantastisk dag. Tusind tak fordi du læste med. 


Kærligst
BY LUX


Ingen kommentarer:

Send en kommentar